Bestellen

Hoe gaat het bestellen in z’n werk?
U bestelt via de website (u hoeft hierbij geen account aan te maken) door het product wat u wilt bestellen in uw winkelwagen te doen. In uw winkelwagen kunt u uw bestelling wijzigen door aantallen te verhogen, te verlagen of te verwijderen. Verwijderen van artikelen doet u door op de prullenbak button te drukken. Klik vervolgens op de button berekenen en u ziet het nieuwe orderbedrag verschijnen.
Indien u uw bestelling wenst af te ronden drukt u op bestellen, kiest u de gewenste verzend- en betaalmethode, vult het factuur- en verzendadres in, aanvaard de algemene leveringsvoorwaarden en controleert u nogmaals de bestelling. Vervolgens rondt u uw bestelling af door op de button verzend bestelling te drukken. Heeft u eerder bij ons besteld en beschikt u over een inlognaam en wachtwoord dan hoeft u uw adresgegevens niet opnieuw in te vullen.

Hulp bij bestellen:
Mocht u hulp nodig hebben bij het bestellen dan kunt u ons door middel van een mail gericht aan info@hifisupply.nl vragen of wij u willen begeleiden bij uw bestelling.
U kunt op werkdagen ook telefonisch contact opnemen op 06-49889514.

E-mail update pakketzendingen:
Zodra u een bestelling bij ons plaatst ontvangt u een email met ordergegevens en betaalgegevens.
Wij houden u verder per email op de hoogte van de status van uw bestelling als het een pakketzending betreft. Wij sturen u een e-mail met track&trace gegevens zodra uw bestelling verzonden is. Mocht uw bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn dan brengen wij u ook direct op de hoogte.

Annuleren of wijzigen:

Bij een wijziging of annulering kunt u het beste een email sturen naar bestelling@hifisupply.nl. Vermeldt u duidelijk in het onderwerp van uw email uw ordernummer. Dit bespoedigt de behandeling van uw email. Een order annuleren is altijd kosteloos.

Uw bestelling online volgen:
Nadat u een bestelling bij ons heeft geplaatst met gebruikmaking van inloggegevens kunt u in de ledenomgeving de status van uw bestelling te volgen.