Garantie
Garantietermijn:
De garantietermijn op nieuwe
artikelen is minimaal 2 jaar (geldt niet voor demo en inruilartikelen).
Bij een garantietermijn van 1 jaar verkrijgt u een aanvullende garantie
van 1 jaar. Deze wordt u verstrekt door Hifisupply. Langere
garantietermijnen verstrekt door de fabrikant staan of op onze website
aangeven of in de documentatie die u ontvangt bij uw bestelling. Op alle
aanvullende garanties geldt onverminderd het wettelijk recht.
Hoe vraagt u garantie aan?
Wilt u een artikel terugsturen omdat deze niet goed werkt of beschadigd is, dient u dat eerst te melden aan onze klantenservice middels het garantieformulier.
Wilt u een artikel terugsturen omdat deze niet goed werkt of beschadigd is, dient u dat eerst te melden aan onze klantenservice middels het garantieformulier.
Dan kunnen wij contact opnemen met de
desbetreffende leverancier. U krijgt vanzelf bericht hoe het probleem
zal worden opgelost en naar welk adres u het betreffende artikel
eventueel terug kunt sturen.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
1) Stuur binnen de garantietermijn het garantieformulier volledig ingevuld aan onze klantenservice.
2) Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na onze reactie op uw garantieaanvraag naar ons retouradres.
3) Verpak het garantieartikel deugdelijk en zorg voor de juiste frankering als u het verstuurt.
4) In de garantiezending dient u naast het volledig ingevulde garantieformulier ook een kopie van de aankoopfactuur mee te sturen.
5) De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
1) Stuur binnen de garantietermijn het garantieformulier volledig ingevuld aan onze klantenservice.
2) Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na onze reactie op uw garantieaanvraag naar ons retouradres.
3) Verpak het garantieartikel deugdelijk en zorg voor de juiste frankering als u het verstuurt.
4) In de garantiezending dient u naast het volledig ingevulde garantieformulier ook een kopie van de aankoopfactuur mee te sturen.
5) De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Het email adres van onze klantenservice is: info@hifisupply.nl
Retouradres:
Hifisupply
Afd. Retouren
Roerdomp 38-112
8446JS
Heerenveen
Nederland
Afd. Retouren
Roerdomp 38-112
8446JS
Heerenveen
Nederland