Garantie

Garantietermijn:
De garantietermijn op nieuwe artikelen is minimaal 2 jaar (geldt niet voor demo en inruilartikelen). Bij een garantietermijn van 1 jaar verkrijgt u een aanvullende garantie van 1 jaar. Deze wordt u verstrekt door Hifisupply. Langere garantietermijnen verstrekt door de fabrikant staan of op onze website aangeven of in de documentatie die u ontvangt bij uw bestelling. Op alle aanvullende garanties geldt onverminderd het wettelijk recht.

Hoe vraagt u garantie aan?
Wilt u een artikel terugsturen omdat deze niet goed werkt of beschadigd is, dient u dat eerst te melden aan onze klantenservice middels het garantieformulier.
Dan kunnen wij contact opnemen met de desbetreffende leverancier. U krijgt vanzelf bericht hoe het probleem zal worden opgelost en naar welk adres u het betreffende artikel eventueel terug kunt sturen.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
1) Stuur binnen de garantietermijn het garantieformulier volledig ingevuld aan onze klantenservice.
2) Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na onze reactie op uw garantieaanvraag naar ons retouradres.
3) Verpak het garantieartikel deugdelijk en zorg voor de juiste frankering als u het verstuurt.
4) In de garantiezending dient u naast het volledig ingevulde garantieformulier ook een kopie van de aankoopfactuur mee te sturen.
5) De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Het email adres van onze klantenservice is: info@hifisupply.nl

Retouradres:
Hifisupply
Afd. Retouren
Roerdomp 38-112
8446JS
Heerenveen
Nederland